• Je kan aangekochte goederen altijd retourneren en dit binnen 14 dagen na ontvangst van je pakket.

    Ook afgeprijsde artikelen mogen geretourneerd worden. Retours kunnen kosteloos in onze winkel worden binnengebracht of op eigen kosten en eigen risico teruggestuurd worden. Steeds dient de retour online aangemeld te worden.

    Wij voorzien geen mogelijkheid tot ruiling. Indien je een ander artikel wenst gelieve dan een nieuwe bestelling te plaatsen.

  • Je kan een retour aanmelden via "Mijn bestellingen" in "Mijn account".

    Als je geen account hebt, dan kan je via het algemene formulier retourneren.

  • Wanneer je een retour hebt aangemeld, houden we je steeds op de hoogte van de status van je retour.

    Zo zal je eerst een e-mailbevestiging van je retour ontvangen. Hierin sommen we alle details nog eens op. Heb je geen e-mail ontvangen? Controleer dan je spam-folder.

    Bij statuswijzigingen zal je ook via e-mail op de hoogte worden gehouden.

    Als je een account hebt, dan kan je de status van je retour ook steeds opvolgen in "Mijn account".

    We maken gebruik van de volgende statussen:

    • Aangemeld: Je retour werd geregistreerd in ons systeem.
    • In behandeling: We hebben je retour in verwerking genomen en zijn ermee bezig.
    • Afgehandeld: Je retour werd afgehandeld.
    • Geannuleerd: Je retour werd door ons of op jouw vraag geannuleerd.
  • De terugbetaling van de geretourneerde artikelen gebeurt na ontvangst van je retour en dit uiterlijk binnen 14 dagen na ontvangst. De terugbetaling gebeurt op dezelfde wijze als de betaling ontvangen werd. Het is niet mogelijk om de terugbetaling op een andere wijze te ontvangen.